Στα πλαίσια του προγράμματος playing with protons η πρώτη μας δραστηριότητα ήταν μια δραστηριότητα γνωριμίας , μια μικρή εισαγωγή στο τι έκανε τον άνθρωπο να ασχοληθεί με τα φυσικά φαινόμενα και η ανάγκη του να τα εξηγήσει για να μπορέσει να επιβιώσει, αλλά και γιατί όχι για να τα εκμεταλλευτεί.
Η πρώτη μας αυτή δραστηριότητα κράτησε 1 διδακτική ώρα (45 λεπτά)
Η διδασκαλία ξεκίνησε με συζήτηση :
"Τι είναι η φυσική για εσάς; Πείτε μου μερικά φυσικά φαινόμενα που πιστεύετε ότι θα είχαν εντυπωσιάσει τον πρώτο άνθρωπο στη γη."
Με αυτόν τον τρόπο έγινε και η πρώτη σύνδεση της λέξης Φύση-Φυσική
Στο σημείο αυτό είδαμε ένα πολύ ωραίο βίντεο , που έδειχνε μια πιθανότητα για το πώς μπορεί ο άνθρωπος να ήρθε σε πρώτη επαφή με τη φωτιά.
Η πρώτη μας αυτή δραστηριότητα κράτησε 1 διδακτική ώρα (45 λεπτά)
Η διδασκαλία ξεκίνησε με συζήτηση :
"Τι είναι η φυσική για εσάς; Πείτε μου μερικά φυσικά φαινόμενα που πιστεύετε ότι θα είχαν εντυπωσιάσει τον πρώτο άνθρωπο στη γη."
Με αυτόν τον τρόπο έγινε και η πρώτη σύνδεση της λέξης Φύση-Φυσική
Στο σημείο αυτό είδαμε ένα πολύ ωραίο βίντεο , που έδειχνε μια πιθανότητα για το πώς μπορεί ο άνθρωπος να ήρθε σε πρώτη επαφή με τη φωτιά.
Ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση , καθώς οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν στην ερώτηση πώς πιστεύουν πως κατάφερε ο πρώτος άνθρωπος να τιθασεύσει τη δύναμη της φωτιάς και να τη χρησιμοποιήσει προς όφελός του.
Στη συνέχεια είδαμε μια παρουσίαση που ετοίμασα για τους αρχαίους Έλληνες και Ελληνίδες επιστήμονες που προσπάθησαν να εξηγήσουν σημαντικά ερωτήματα του αρχαίου κόσμου, αλλά και του πρώτου ανθρώπου όπως "Από πού ερχόμαστε;", "Πώς ξεκίνησαν όλα;" ,"Από τι είμαστε φτιαγμένοι;" κτλ
Αφού τελείωσε η παρουσίαση , ενώ ταυτόχρονα γινόταν και συζήτηση ήρθε η ώρα της ανατροφοδότησης και της συνεργασίας.
Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες πήραν από ένα έντυπο με κάποια από τα βασικά στοιχεία που υπήρχαν στην παρουσίαση και έπρεπε να τα ενώσουν με τον επιστήμονα που αυτά αφορούσαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου